Tjihoo!

Att en person kan göra en så glad :)
Trivs verkligen i ditt sällskap, och jag vet att det är ömsesidigt! Hoppas att det slutar lyckligt bara, för jag känner att det är detta jag verkligen behöver efter det senaste året :)

Känns som att en del rullar på dessutom! Högst troligt att jag hittat mig ett jobb under vissa helger i sommar, med start redan på fredag.. Så om det blir så, så vet jag vad jag ska göra hela midsommarhelgen :P hehe.. Men det är gutt, lite klirr i kassan!
Träningen går också finfint minsann :) Högst troligt att det blir en anmälan till mitt första lopp på flera år också.. Siktar på Viktorialoppet den 15 juli, på 9km (y) kan bli en utmaning, men kul och se om man klarar det!
Vi är dessutom serieledare i fotbollen med, vilket känns förbannat bra :D hoppas det förblir så när vi går in i sommaruppehåll också! Två matcher kvar tills dess, så nu håller vi detta tkr jag..

För att sammanfatta allt så känns livet ganska bra just nu :)


Jag vill vara lycklig igen! <3

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0