En heelt vanlig dag!

En helt vanlig dag i mitt liv..
Började på Ramp, heelt onödigt om ni frågar mig! Vi gjorde inget alls.. Handlade lite innan man landade i soffan innan maten!
Sen vart det in till Trekanten för att möta upp oss spelare som skulle kolla på Damderbyt på GFA mellan Lindsdal och IFK Kalmar i Söderettan :)
Blev en bra match där man märkte att IFK hade lite mer rutin på spel i högre divisoner än liffen! Slutade 2-1 till IFK :)
 
Har kmt tillrätta hemma och fixat fransk manikyr på naglarna och beställt hem nytt lämp :P är väl faan om man inte ska kunna få det där satans körkortet ngn ggn nu! På onsdag äre jag som går och skriver in mig på nytt, och förhoppningsvis ska det gå snabbt nu.. behöver inte göra spec mkt mer än teorin så!
 
 
 
Nu ska jag upp i sängen och slänga mig framför teven en stund :)
Men vi hööres hörrni! :)
 
 
 
 
 
Kyss och smek! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I feel the energy between you and me, baby it's alright! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0