Onsdag/Torsdag!

Nu blidde det ett litet uppehåll igen! (a) men men.. vi kan låtsas att jag haft bättre saker för mig :P hehe..

Faast, ska jag vara ärlig har jag inte haft spec mkt för mig :P har mest tränat! Vart lite i skolan, och tränat lite mer ;) Men det är ju inget fel med det heller!
Men tanken är att jag ska försöka hålla igång träningsbloggen också, så blir inte så mkt mer om sånt just här :) Dock så måste jag ju självklart nämna lite fotboll såklart!
Det är nu det drar igång! Allt som vi jobbat för i vinter ska ge utdelning.. Den 2 mars spelar vi första träningsmatchen :D ska bli såå skönt att komma ut! Iår har det vart en sån säsong när jag inte vill spela inomhus :P vill liksom vara kvar ute på gräset.. Men nu äntligen börjar vi igen :) dock betyder detta att jag måste börja springa mer så jag orkar med jobbet ute på min vänsterkant :P om jag nu får vara kvar.. Vilket jag hoppas! Antingen det elr forward hoppas jag ju på :P
I Smålandscupen har vi fått Högsby, BodaBruk och Smedby :) kmr bli ett intressant gruppspel, och kanske hoppas på att vi går vidare :P hehe..

Om allt går som jag vill kommer jag ta en tur upp till Uppsala i slutet på mars :) elr aa, kanske får Tna med mig också ;) Får hoppas på att det blir så, för det hade vart riktigt trevligt faktiskt.. Och jag kmr inte säga mer än - to be continued ;) hehe.. Tina och jag vet, kanske Kerstin! Fler behöver inte veta i detta skede :P
och där tog nog orden slut :P
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3










 Should I give my heart this time, or maybee wait!? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0