Onsdag!

Ny månad med nya tag! :)
Känns som att denna mån kmr bli ganska så bra!
- Scotts, Rosenström och Drängarna på Sandra!
- Min fina Jessica och finelinen Kerstin fyller år!
- Partykryssning med Tini!
- Inomhusträningen börjar!

Och säkerligen en hel del till :D Som sagt.. Ser ganska bra ut om ni frågar mig (y) Ska bara lösa mitt skoproblem så ska allt vara i hamn sen :P haha.. Har inga riktiga partyskor, så det mååste jag inhandla mig känner jag!
Förhoppningsvis kmr min klänning snart med! Fick hem Nelly-paketet förra veckan, men det låg fel i :( så fick ju såklart skicka tillbaka.. Än har dom inte fått min retur, vilket är ganska märkligt eftersom jag skickade det i fredags! Och jag ber till gud att den som fått min klänning
(om det nu är så) skickar den till Nelly så jag kan få den.. För den är wonderful :)


Nahe, det var väl det jag hade att säga :P haha.. Ska slänga in lite träninskläder i tvätten! Väldigt nödvändigt kan jag lova ;)
Men vi hööres höörni! :)






 I have to let you go, but is that what i want!? </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0