Lördag!? Söndag!?

Såhär på höstnätterna kryper ensamheten fram som en högst objuden gäst! Jag önskar jag kunde be den gästen att gå, men jag kan bara inte..
Dum som man är river man upp gamla minnen och gamla sår! Vrf ska det vara så jobbigt!? Och vrf ska man vara svartsjuk för :/ vet ju inte ens om jag har ngt att vara svartsjuk för..
Känns fel och fråga folk i din närhet om sånna saker också! Så jag låter bli och låter tankarna snurra som ett karusell på tivoli..
Vet inte vad jag ska göra för att släppa dig helt! Elr jag har en lösning, men det är det sista jag vill göra.. Hoppas att det ska lösa sig iaf! Jag vet inte ens om du har släppt allt helt, elr fortfarande har en bit kvar av mig inom dig.. Så som jag har en bit av dig inom mig.. Jag tror jag vet hur allt skulle kännas om vi skulle ses bara som kompisar, och jag vet inte om jag vill riskera att allt kmr upp till ytan igen :/ För jag mår hyffsat bra nu..
Tveksamt om mina vänner och familj märker att jag har sjuukt svårt att släppa detta, för på sistone har du kmt tillbaka i tankarna! Men jag är ganska så bombsäker på vrf..
Och inom ett par dgr kmr jag vara vääldigt långt ner och tappa all lust till allt, och även där vet jag orsaken! Jag tror att iaf en person vet vad jag menar.. Och jag hoppas verkligen att jag har stöd av denna person också!

Känner att jag måste tillägna min fina vän Eddie ett par rader..
Du är och har verkligen varit som en klippa i stormen för mig.. Har alltid funnits där, hur mkt ovänner vi än blivit, så har du inte svikit mig! Tkr du valde en väldigt dum tid att åka på.. Fast när jag tänker efter så finns det ingen rätt tid att vara utan dig!

Och jahaa, nu kom tårarna också ja! Vart väl bara det som fattades ikv :/ börjar ändå bli dags att dra på sig järnmasken och sova lite, för att sedan vakna som samma person som jag alltid är.. Den glada positiva Ida!
Fast jag vettifan om jag känner mig så värst glad och positiv just nu asså..


Jag veet att personen jag tänker på inte kmr läsa detta, och jag vet inte om jag ville det från början hlr.. Behövde väl bara få ur mig lite tror jag..




 Ge mig tillbaka denna glada tjej!:/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0