Fredag!

Här sitter jag framför Idol och bloggar lite.. Och jag säger att Robin och Moa kmr stå i final, sen spelar det inte så stor roll vem som vinner ;) hehe..

Asså det börjar dra ihop sig till
Judgement day kryssning också! Kmr bli såå awesome :D men lite att göra såhär en vecka innan.. Det ska solas, tränas, tvättas, handlas, kanske fixa naglarna och det tråkigaste - betala räkningarna :P och detta INNAN onsdagkväll :P förhoppningsvis kan jag sova ngnstans i Kalmar natten till torsdag då bussen går :)
kan nog inte längta mer! Blir tredagars party :D först två dgr på båten, sen kör vi Sandra på lördagen också! Bara för att vi kan ;) hehe.. Fira Kerstin på Volym den30 med :) Sen blire nog rehab fram till jul elr ngt (a)

                                                 


På fotbollsfronten är det återigen dags för Trasan cup :) och denna ggn är jag med från början, och spelar inte bara en match som förra året :P hehe.. Vi har inte riktigt kmt igång spelmässigt än, men det kmr känner jag! Igår vet jag inte huur många chanser jag missade :/ märks alltför väl att man inte är ngn måltjuv ;) hehe.. Men snart skare nog lossna för mig med :)
Men man börjar vänja sig mer och mer vid tempot och spelet inomhus nu.. För det skiljer sig ju faktiskt en del, även om man inte tror det ;)
En cup har coach Trasan bokat in också! Nyårskulan i Torsås den 6 jan.. Får väl se om man får vara med, och isf får man kanske stanna hemma den 5 ;) hehe..



Fast nu struntar jag i detta och slänger mig i säng framför en film elr ngt istället :)
Men vi hööres hörrni! :)








 Itäs definitly over ow! I can feel it :/ </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0