Onsdag!

Maj är igång! :)
Började med att fira 4 mån med Mattias <3
Elr aa, Valborg firade jag med Emma och hennes kompisar.. Trevligt trevligt! Fck ju träffa lilla skit-Tappe igen ;) hehe.. Mattias hade ju flytt ner till Lund över Valborg, så fick vänta till söndag em innan han kom hem :P

Och det ser mörkt ut för mig just nu.. A-kassan kmr ta beslut om min ersättning den 12 maj! Vilket betyder att jag missar sista Sandra, kanske lagfesten och en massa kul som händer denna mån.. Har dessutom en del räkningar att betala som jag inte kan göra! Och mamma och pappa kan ju inte betala allt för mig, för dom har också dåligt med pengar just nu :/
Kanske blir som mamma sa, att gå ner till Soc och säga åt dom att hjälpa mig med min ekonomi! Kan inte leva utan pengar.. Kan inte ens gå in i en affär och köpa en dricka ens!
Men men, får hoppas att allt löser sig för mig snart! Typ får ett jobb och allt sånt som man behöver i livet.. Är sjukt trött på detta nu!
Har kmt ner i en svacka igen nu.. Och allt är A-kassans fel! Jag kan inte leva i svackan.. Vill inte träna, vill knappt gå upp ur sängen på morgonen liksom! Men jag behöver träna, men har ingen lust till det nu..

Annars är ju serien igång, och två matcher är spelade.. Men vi lägger dom matcherna bakom oss och blickar framåt mot nästa match som är ngn ggn nästa vecka! Hoppas på att prestera bättre då än jag gjorde sist :S Och att jag vill åka och träna och göra bra träningar.. Jag behöver det här!


Nehee, ville väl mest klaga lite (a) hehe..
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3









 Mattias Thunberg - Du betyder allt och lite till! <3 


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, låter kämpigt vännen.

(ja jag läser fortfarande din blogg^^)

Om du vill ha en liten positiv sak i livet nu, ska du få det.

Du var 89 % bättre än Sofie vi hade efter dig.

Ska slänga ut en annons snart då vi söker en ny djurskötare, 75% enbart mjölkning. Du är så klart välkommen att söka, men jag lovar inget.



MVH Tessan

Vill tala om för dig nu i din lilla svaka som du beskriver det... Det finns alltid hopp, så länge man vågar kämpa för att nå dit.

2011-05-05 @ 16:34:28
URL: http://finalux.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0