Måndag!

Har vart en stund ute i solen! Känns som man hlr på att smälta bort elr ngt ;)
Mindre kul att det blir lika varmt imorrn och man ska spendera halva dan i en bil till och från Båstad! Bestämde mig för att följa med mamma iaf :) Har ju inget bättre för mig så.. Kanske skulle bränna en "road-trip" skiva ;) haha.. Så man inte behöver vara osocial och sitta med mp3'n! Nae, gör jag nog inte..

Match ikväll (y) mamma gör raggisar :D en väldigt bra uppladdning om ni frågar mig ;) hehe.. Massa gott!
Hoppas på tre poäng mot Smedby ikväll! Det hade suttit jäkligt fint må jag säga :)


Nahe, mamma sa jag skulle duka! Får göra det då :)
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3











 Mattias Thunberg - Mitt hjärta tillhör dig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0