Lördag!

Sitter och har hemskt tråkigt just nu.. Inget på tv, och nästa OTH-avsnitt är över en timme långt :P såå, jag venne vad jag ska hitta på! Blir kanske ngt på play elr så..
Är ju lagfest ikväll med :D Bowling och tacobuffé! Kan knappast bli bättre ;) elr aa, det skulle vara om man kunde gå till Sandra efter! Men det kan jag ju bara glömma.. Säger bara tur att man har typ världens bästa pojkvän just nu (a) det är faktiskt tack vare han som jag kan gå på lagfesten ikväll..

Men nog om det! Förhoppningsvis börjar det droppa in pengar till mig om typ två-tre veckor.. Aaalldeles för lång tid visserligen, men vafan gör man inte! Ska bli fucking sweet att få pengar igen.. Synd bara att allt kmr försvinna typ direkt.. Det är skulder hit och dit, och inte minst en massa räkningar! Fy bubblan :/ Men men, bara att bita i det sura äpplet..
Och inga jobb har det kmt in till mig hlr :( Såå om ngn har ett jobb liggande i bakfickan kan dom ju slänga fram det till mig ;) hehe.. Då hade jag blivit glaad :)


Mååste komma på ngt att göra nu.. Och dessutom borde Mattias komma hem snart! Han är och tränar för tillfället :P
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3










Mattias Thunberg - Du betyder så sjukt mycket för mig! Tror inte du vet hur mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 21:56:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0