Tisdag!

Oops (a)
Det är snart en månad sen jag skrev ngt :P hehe.. Hoppas ni inte saknat mig ;)

Har väl egentligen inte gjort ngt viktigt!
Var kattvakt hos Mimmi en vecka, så bodde inne i hennes lgh :) Helgerna har jag ju självklart spenderat med Mattias <3 Men annars så äre inte så spec mkt.. Inget intressant liv man har när man är arbetslös :/

Men nu har Mattias flyttat i sin lgh iaf :) Jättefin var den! Och hans fest blev lyckad också :) Alla var supernöjda! Så tumme upp på det (y) Men att han fått sin lgh betyder ju också att han börjat på nya jobbet! Så det har han.. Andra jobbveckan för han nu! Men han är faktiskt hemma hela nästa vecka :D och det gillar jag mkt ;) hehe.. Men kmr inte bosätta mig hos han hela veckan iaf, det har jag lovat honom! Han ska få testa på att bo lite själv och så innan jag börjar invadera stället ;) hehe..

Och träningarna kmr och går! Börjar tappa lite motivation, men jag kämpar på och hoppas den kmr tillbaka! Tkr jag brukar känna av det under vintern och försäsongen.. Men det är nog bara för att man bara tränar utan att se om det ger ngt! För det är ju trots allt på matcherna man ser resultatet av det man tränar för :)
Men nu börjar snart träningsmatcherna dra igång, och om ungefär en månad drar vi till Gotland på träningsläger :) (y) Det ser vi framemot! :D Ska fira Tina när vi är där med, för hon fyller ju 19 den hegen! :) Får väl se om vi får förtära ngn alkohol, elr om det råder alkohol-förbud underlägret ;)

Och inom den närmsta tiden kmr jag genomgå en del jobbiga saker, men jag vet att jag har Mattias vid min sida som stöttar mig! Och det som händer kmr bara vi två att veta om.. Ville bara att ni skulle veta, ifall jag skulle verka lite mer off än vanligt elr så! Så tjura inte, utan det är bara för att vissa saker gör så att jag ändras lite för en tid :)
Lika bra att förvarnas!



Men ska nog gå ner och hjälpa mamma med maten tror jag :) Raggisar på menyn idag ju! Kan inte bli bättre :P
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3










 Mattias Thunberg - Du är det bästa som har hänt mig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0