Onsdag!

Från och med idag och en månad framåt kan jag och alla andra börja söka högskola! :) Känns riktigt bra faktiskt.. Blir nog att söka två program, med lite olika inriktning för mig iår! Istället för samma program på olika håll i Sverige som förra året :P Är inte alls sugen på att flytta jättelångt just nu..
Men vi får se hur det går och om det blir ett elr två program som söks :)
Jessica skulle söka också! (y) Så om vi båda kmr in kmr vi tillhöra
Humanus båda två :) Venne riktigt vad det innebär, men tror att vi typ kmr vara ihop på nollning och så.. Äre ngn som har koll kan dom ju gärna få kommentera och rätta mig :P hehe..

Och Mattias är hemma hela veckan! :) Och det känns bra, men sen dröjer det typ två veckor innan jag får träffa han igen.. Han ska upp till Sthlm den 26 mars nämligen, så kmr inte få träffa han då! Elr kanske en stund på fredagen :) Vi får se helt enkelt..
Jag åker iaf hem till han imorrn igen, sen hem hit till lilla Nybro på fredag elr ngt! Får se lite vad som händer :)


Och nu börjar förändringarna jag pratade om.. Men säger inget mer! Bara att det känns väldigt bra just nu :)



Börjar dock bli dags för lite frukost och så.. Vänta på att Mattias ska ringa också :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3








 Mattias Thunberg - Du är det bästa som hänt mig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0