Fredag!

Ensam hemma denna helgen då! Resten av familjen är uppe i Norrköping och dansar SM denna helgen.. Petra hade sin uttagning till finalerna idag, och det hade gått bra! Finalen dansar dom imorrn.. Mamma och pappa hade inte gått vidare!

Har spenderat dagen med att ligga och steka i solen ;) Börjar synas en del nu! Och det gillar vi.. Blir en runda till i solen imorrn såklart ;)
Annars har veckan vart lugn.. Match i måndags mot Smedby med en kass domare som inte kunde prata :P Vi gjorde väl en okej match, men vi kunde gjort det bättre!
Ingen träning på tisdagen då det var många borta.. Och jag var med mamma i Båstad :) En trevlig resa faktiskt..
Onsdagen spenderade jag med underbart bra folk och underbar fotboll på Gröndal! IFK Kalmar tog emot regerande svenska mästarna Ldb FC Malmö i Svenska cupen :) Trots att motståndet var på allsvensk nivå så stod Kalmar upp bra med dom.. Slutresultatet blev 4-1 till Malmö, och Kalmar är därmed utslaget ur cupen! Men som sagt, en riktigt bra match :)

Jag fortsätter min nedräkning tills Mattias kmr hem! Och nu är det bara 18 dgr kvar, vilket betyder lite mer än två veckor :D Känns riktigt bra måste jag säga.. Längtar som en galning efter min kära pojkvän :) <3


Tror jag ska fortsätta kolla på tv och senare även Moldavien - Sverige!
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3










 Mattias Thunberg - Du är min! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0