Fredag!

Ibland undrar jag vad man har vänner till.. För uppenbarligen duger man inte som man är längre! Trodde jag hade rktiga vänner som jag kunde prata med och alltd ha nära mig.. Men nu hör man aldrig ngt längre!
Vad jag vet har jag varken sagt elr gjort ngt för att man ska bli bortglömd!
Är det bara för att jag har den situationen som jag har som jag inte duger!? Kan ni berätta för mig, så jag vet.. För jag hatar att bli bortglömd utan anledning :( Snälla gör detta för mig..

I övrigt så känns livet ganska förjävligt för tillfället! Har väl ingen riktig anledning att vara glad hlr känns det som, så vrf vara det liksom.. Vrf ska jag aldrig få vara glad och ha det lätt i livet! Alltid jag som blir utsatt för sånt här :/ Aja, ngn måste väl ta den rollen också antar jag.. Men vrf jag hela tiden!
Tål att tänkas på.. Hoppas bara på att detta vänder så man får det bra igen, så som man haft det innan! Allt som var så bra har bara raserat på några dgr, elr veckor iaf.. Skit är det!


Nog med klagande! Skulle kunna skriva hur mkt som helst, men får tänka lite på er stackare som läser också :)
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3









 Mattias Thunberg - Jag älskar dig glöm Aldrig det! <3 

Kommentarer
Postat av: tina rydström karlsson

IDA <3

Så du säger! För mig är du en av de finaste stjärnorna på himmelen!! JAG SKULLE ALDRIG GLÖMMA BORT DIG! Du är en så otroligt fin och bra vän <3<3<3 älskar ju dig!!

2011-07-30 @ 00:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0