Tisdag!? Onsdag!?

Jobbveckan är igång igen.. Och det har gått bra hittills :)
Hade en underbar helg med hjärtat mitt! <3 Som vanligt när man umgås med honom..

Har väl inte gjort så mkt denna veckan, har ju dessutom bara gått två dgr (a) hehe..
Imorrn blire iaf in till Förmedlingscentralen
(?) med älsklingen :) sen blire träning på Malkars efter det (y) Skönt att den kmr igång igen.. Har ju Mattias och mina tokfior som tjatar på mig, så detta ska nog gå finemang :)
Längtar till helgen då det står lagfest på schemat! :D Kmr bli fett skojj! Om man bara haft lite mer cash (a) hehe..
Och på söndag, förhoppningsvis, ska jag kolla på ett nytt jobb! :D Tackar Malin som tipsade mig.. Och går det vägen så blire en flytt till sydligare breddgrader på ön! Men förhoppningsvis blire bra iaf :)


Om man skulle sova kanske.. Har en trött pojkvän brevid mig i soffan, och tkr att jag börjar bli lite trött också (a)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3









 Mattias Thunberg - Jag älskar dig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0