Onsdag!

Shit, är redan onsdag!
Vad har hänt!? Inte mkt känns det som..
Igår skulle Mattias och jag tränat, men blidde inte så.. Elr vi åkte ner till Malkars, men när vi väl kom dit så var ingen sugen på det :P så vi åkte hem till Mattias istället.. Började kolla på lite resor :) Vi har bestämt att vi förmodligen ska åka iväg ngnstans i februari!
Och just nu lutar det åt en weekend i Paris :D Hoppas verkligen att det blir så.. Hade vart hur underbart som helst! Spec eftersom jag länge har velat åka till Frankrike, och sen är det ju Paris :P haha.. Det säger ju allt ;) hehe..

Imorrn äre sista dan på jobbet :/ Känns sådär.. Elr det känns både bra och tråkigt! Kmr vara skönt att få vara ledig ett tag och inte behöva ställa larm på morgonen :) Men det kmr ju bara hålla i sig ett par dgr elr ngn vecka på sin höjd.. Sen kmr jag tröttna och vilja jobba (a)
Men VAD vill jag jobba med!? Börjar tvivla på att jag verkligen vill jobba med kor! Men på samma ggn så känns det som att det är det enda jag kan ngt om..
Tänkte åka in till Kalmar på fredag och lämna ut cv till lite olika ställen! Får hoppas man får napp ngnstans..
Vill inte hlr flytta hem! Även att jag kanske inte kmr vara så mkt hemma efter att Mattias fått sin lgh (a) hehe.. Fast sitta i hans lägenhet helt själv är ju kanske inte så kul! Aja, vi får se hur det blir helt enkelt :) En sak i taget.. Och just nu äre framför allt att jobba sista dan imorrn! Och sen längta efter att det ska bli lördag så Mattias kmr hem ;) hehe..

Lutar väl kanske åt en utgång på lördag! :D Hoppas på det.. Behöver alkohol (a) dränka mina sorger! Elr ngt :P hehe.. Behöver dessutom en dos av Kerstin och Jessica! För dom har jag inte träffat på jättelänge :( Saknar mina flickor! Men det känns som att jag hlr på att glida ifrån er! Hoppas inte att så är fallet, för det vill jag verkligen inte.. Ni betyder så fruktansvärt mkt för mig! Hoppas ni vet om det <3



Börjar bi dags att tänka på refrängen! Blir att lägga sig tidigt, så man har lång tid på sig att somna.. För det kmr nog bli svårt utan Mattias bredvid mig i sängen :(
Men vi hööres hörrni! :)








Kyss och smek! <3









 Mattias Thunberg - Jag älskar dig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0