Söndag!

Hej hej hallå på er :)
Skulle uppdaterat redan i fredags, men det ville sig inte riktigt :P Så det kmr nu istället..
Både humöret och bloggandet har vart lite upp och ner i veckan känner jag! Visst, inte för att jag skriver typ 10 inlägg om dan (a) men iaf!

Har inte gjort så överrivet mkt i veckan hlr.. Mest jobbat som vanligt! Hann dock med att träna i onsdags :) Jag och Mattias var på Malkars för han skulle fixa ett kort, och så körde vi ett cirkel-gym pass (y) jag har ju pratat om easyline innan, och detta är typ samma grej! Fast mkt jobbigare ;) hehe..
Var och "veckohandlade" i fredags med :P har inte haft så mkt pengar nu i slutet på mån, så skulle köpa mat för hela nästa vecka! Tänkte handla för 200, och klarade det me 5kr ;) hehe.. Det kallar jag skillat ;) räknade inte ens när vi gick därinne utan tog bara det billigaste typ :P Men då vet jag det i fortsättningen!

Igår så var det dags för lite fussball igen! :D Härligt härligt! Riktigt jobbig träning faktiskt.. Fast ligger nog lite i det Anna sa! Första träningen känner man sig skitpigg, men andra träningen är värre :P hehe.. Kändes lite så faktiskt (a) Träningsvärk i röven har jag idag iaf xD haha.. Inte så mkt i benen som tur är :P Hatar att ha träningsvärk i benen!
På kvällen vart det lagfest på Åvallen! :D Och så mkt som jag skrattade igår, så mkt har jag nog adrig skrattat innan :) Tack brudar för den kvällen! Kmr upp bilder på våra tävlingar också! Elr den ena iaf :P hehe..

Ikväll ska jag ha en helkväll med Mattias :D Först ska vi på gyminstruktion på Malkars, sen blire bio! (y) Ska se "
Love and other drugs" Har längtat efter den filmen, så hoppas inte jag blir besviken nu bara :P hehe..
Vart och kollat på nytt jobb med ju! :) Nere i N:a Kvinneby! Det ligger på sydöstra Öland typ.. Det är lånt bort från allt typ! Visst, jag kmr nog klara mig för jag har ju Kerstin på nämre håll ;) hehe.. Men det är långt till träning och alla andra mina vänner! Och framför allt är det långt till Mattias :(
Sa att jag skulle fundera tills i veckan ngn ggn! Får se vad beslutet blir.. Vill ju inte offra ett jobb för kärleken, men vad gör man inte (a) aah, lite svårt beslut äre allt tkr jag!



Känner att man kanske ska vara lite produktiv iag med :P Kanske hitta på ngt.. Venne vad bara! Finns ju iofs altid saker att hitta på men :P allt är ju inte kul (a)
Men vi hööres höörrni! :)







Kyss och smek! <3












 Mattias Thunberg <3 Ida Arvidsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0