Fredag!

Då var denna jobbveckan till ända! :) Känns bra faktiskt.. Kmr nog bli en bra helg (y)

Skulle ju börjat helgen med ett träningspass på Malkars i eftermiddags! Men det sket sig för jag sov visst lite länge efter morgonpasset (a) hehe.. Men istället har jag diskat och lite så, så jag har vart duktig iaf :) Och gjort en kladdkaka som jag och Mattias har ätit! Den blev kanongod :D Är nog första ggn jag lyckas med en kladdkaka (a) haha..
Imorrn ska jag ut till Trekanten och träna lite fussball igen! :D Förbannat vad gött det ska bli! Har saknat mina tokfior i laget.. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :)
Söndagen har jag inget alls planerat, men skönt att ha en helg då man inte har en massa planerat faktiskt :)


Nehee, nu är reklamen slut och Let's dance igång igen! :)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3








Mattias Thunberg - Du äger mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0