Söndag!

Söndag idag! Och viken dryyg söndag det verkar bli..
Mattias jobbar, så får sitta själv.. och det suuger! Är pizzasugen, men palla cykla.. Och det finns bara alkohol i mitt kylskåp :P haha.. Skitsöndag det verkar bli som sagt! Och dessutom undrar jag vrf Mattias inte hört av sig.. Han borde ha haft rast snart :( Men inte ett ljud.. Nu blir jag besviken (a)

Kvällen igår var helt okej! Har haft roligare, men var skönt att få komma ut och träffa folk :) Och gratta Eddie på hans dag med såklart (a) Saknade dock min finelin! Men det kmr ju fler ggr :)


Venne om det finns så mkt mer att skriva så! Men ska väl se om det finns ngt i kylskåpet att stoppa i magen innan jag får min pizza :)
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3











 Jag älskar dig Mattias Thunberg! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0