Lördag!

Sitter här i min ensamhet! Första ggn jag är utan älsklingen på flera dgr :S Typ en vecka kanske tom.. Jisses! Hur ska det gå när han åker från mig för att jobba.. Hela veckorna utan honom :( Men det tar vi då! Happy thoughts :D

Om en vecka ungefär så blir jag Nybrobo igen :/ Känns förjävligt.. Men inget annat jag kan göra!
Visst, visste jag att jag börjar jobba första mars elr ngt så hade jag ju kunnat bo kvar.. Men nu har jag ju inte ens ett jobb på G! Dessutom har jag redan pratat med hyresvärden, så han vet att jag fyttar nästa helg..
Så hela nästa vecka blir att packa ihop sina saker igen.. Känns väldigt tungt! Men får hoppas på att man får ett jobb och kan flytta snart igen! :) Dessutom har ju Mattias sin lgh, så får väl fly dit om jag inte pallar med att bo hemma (a) hehe.. Hoppas inte det gör ngt älskling :)

Och Melodifestivalen drar ju tydligen igång ikväll! Hade jag ingen aning om :P Finns det inget annat att kolla på så blire väl det.. Kollade ju bara finalen förra året, så blir väl så iår med känns det som :P Är dessutom inge kul att kolla själv (a) Får se om Kerstin kmr hit, elr om hon skulle sova inne i stan.. Sånt som märks :P Annars kanske Mattias kmr hit igen (y) Han jobbar denna helgen.. Sista han gör på Donken :)


Nehee, om man skulle ta och göra ngn nytta kanske :) Typ äta lite vore gott (a) haha..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3











 Du & Jag - Mattias Thunberg! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0