Tisdag!

Hopp, då vart April-månads höjdpunkter avklarade!
Gotland på träningsläger, Seriepremiär, och så klart - jag har fyllt år :)

Som jag skrivit innan så var Gotland helt awesome! :D Hade svinkul med grymt mkt skratt och en del fotboll! Precis som ett träningsläger ska vara..

Seriepremiären skedde ikväll! Och även att vi hade 80% bollövertag så får vi inte in den jäveln i mål!! Men vi gjorde en toppenmatch iaf.. Hoppas bara att detta hlr i sig tills nästa match med :)
Och jag har dessutom gjort det mesta på plan idag.. Spelade yttermitt, forward, ytterback och mitt mitt ;) hehe.. Men inte utredde jag mkt mer för det! Visst, jag gjorde personligen en ganska bra match också.. Fast jag veet att jag kan bättre! Bara att släppa dagens match och göra det bättre nästa match :)

Påskhelgen har ju avklarats också! Den firade jag med Mattias släkt :P hehe.. Massa mat både lördag och söndag :) Men gott gott gott vare iaf, så det vart inte fel (y)
Lördagen var vi hos hans mamma på Öland, för Micke har fyllt år.. Så då käkade vi typ grillbuffé med kyckling, fläskfilé och fläskkarre (?) :) Till det fick vi en sallad, potatisgratäng och en asgod pastasallad! Sjukt mätt blev jag :P sen så vart det ju självklart tårta till efterrätt ;)
Söndagen vart det kalas igen! Hans pappa som fyllde år :P så då var vi ute i Lindsdal hos hans farfar pch farmor på påskmiddag/påskbord! Blev typ äckligt mätt igen (a) hehe.. Och så självklart tårta till efterrätt ;)
Drack ju vin till maten också, så börjad dricka vid ett typ.. Så när vi kom hem runt fem så kände vi för att gå ut elr ngt :P så det gjorde vi! Gick och satte oss på Krögers ett tag.. Sen kom Sonberg och Gefors en stund med :) En mkt trevlig påskhelg som avslutades på ett kanonvis faktiskt!

Men nu gäller det att börja träna på allvar igen.. Nu när jag kan köra för fullt igen :D Så jäkla underbart äre! Så blir nog kanske ngn löprunda i veckan, och nästa vecka blire nog Malkars tror jag :) Känns vääldigt bra måste jag säga.. Saknat träningen en del (y)
Fast nu ska jag lyssna lite på Gerts värld innan jag somnar in för inatt :)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3










 Mattias Thunberg - Du anar inte hur mkt du betyder för mig! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0