Onsdag!

Kmr ni ihåg svackan jag pratade om förut!?! Jag kom ur den :) men sen så halkade jag ner igen, och där befinner jag mig nu..
Så svårt att hitta motivation till saker och ting! Vill bara sitta hemma och göra ingenting.. Men det funkar ju inte riktigt så! Och till råga på allt så är jag ju utan Mattias veckan ut :( Men det gör inte så mkt, för han är bara min hela nästa vecka (a) hehe..

Jag är faktiskt lite nervös! Ska börja träna till helgen igen.. Och vrf är jag nervös för det!? Är väl pga mitt dåliga blodvärde, och hur det kmr gå att träna med det! Visserligen är det förhoppningsvis mkt bättre än det var för en vecka sen :P
Men asså! Kanske är lite dumt att börja träna efter ett 4 veckors uppehåll på ett träningsläger, men vad gör man inte :P har ju faktiskt dessutom inget val.. Ska bli sjukt kul att spendera helgen med bästa laget på Gotland dock :D Och sen fortsätter lyckan med ett par dgr med älsklingen (y) Hoppas bara att min svacka försvinner! Träningsglädje efterlyses!!!

Mitt och Mattias förhållande känns bara bättre och bättre! :D Det här med att endast ses under helger kanske inte var så dumt iaf (a) vart ju inte alls glad över det till en början, men nu när man tänker på hur det bra det blivit sen han började så är det faktiskt värt det :P
Fast hade inte världens bästa uppfinning, mobiltelefonen, funnits så vet jag inte hur jag hade klarat mig :P Visst nu när dom vart ute på sjön så har väl mottagningen vart lite si och så.. Men så fort man hört av han så är man lugn igen :)
Allt som allt så känns det just nu sjukt bra mellan oss, så vi hoppas på att det fortsätter så! För jag älskar dig Mattias Thunberg <3


Men ska väl se hur det går med tvätten och börja packa till Gotlandsresan tror jag.. Och fortsätta prata med älsklingen (y)
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3







 Mattias Thunberg - Du betyer allt för mig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0