Lördag!

Gotland är fuckin' awesome :D Ni som inte är här missar ngt vill jag lova.. Iofs äre ju bara VIP i Trekantens damlag, men vafan :P hehe..

Första dagen var ganska chill! Och inte så mkt träning för min del, eftersom Trasan stängde av mig och Annie ifrån em träningen :P Fråga mig inte vrf, för jag har inte den blekaste om det.. Blev lite "löpning" för oss (a) hähä..
I em väntar träningsmatch mot Stenkyrka IF! Ett nystartat ungt lag här på Gotland.. Får se hur det går! Och hur pigg jag hlr mig! Kunde iaf träna hela morgonpasset idag (y) Alltid ngt liksom.. Så kanske är påväg att få tillbaka mitt normala blodvärde igen! Det hade vart awesome :D

Saknar dock Mattias.. Bara tanken på att jag får träffa honom på måndag, gör att tiden går alldeles för långsamt! Vill ta vara på tiden vi har med laget, men samtidigt vill jag hem till min kärlek :) Vi har vart ifrån varann på tok för länge nu faktiskt.. Men han är ju hemma nästa vecka, och det är skönt! Får se hur länge man är där bara :P Helst hade jag velat stanna hela veckan, men får se hur det blir med den saken..
Älskar dig Mattias <3


Nu äre dags att börja tagga match och så nu! :) Bara mat först, sen smäller det!
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3









 Mattias Thunberg - Du betyder allt för mig! Mer än du tror <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0