Söndag!

Den obligatoriska söndagsångesten har letat sig till Hässleby :P hehe.. Är förjäkla seg idag, och inte på topp för fem öre..
Trots vissa incidenter igår så hade jag trevligt.. Men jag har trots allt haft roligare :) Men det är sjukt vad alkoholen tog fort igår asså! Venne när det var så sist asså.. Helt sjukt :S

Idag hoppas jag på att kunna åka in och kolla lite bandy :) Hade vart trevligt.. På flera olika sätt! (a) hehe.. Känns som att jag brukar göra det dagen efter :P Sist vi var ute så var jag med in också, och förra helgen var jag för trött efter helgens jobb, så då blidde det inget.. Då hade jag ju iofs haft med mig en praktikant på jobbet, och vi var och handlade efter mjölkningen! Så det var drf med.. Men annars hare vart bandy med pojkarna inne i stan :)

Och det känns som att jag kmr såra en person som står mig väldigt nära! Och det är inget jag ser framemot.. Men vad ska jag göra liksom!?! När hjärtat slår extra slag och munnen får ett leende efter att ha träffat elr bara hört av en viss person.. Jag tkr inte om när det blir såhär! Men som sagt, jag vet inte vad jag annars ska göra.. När kärleken slår till har inte hjärnan ngt att säga till om! :S


Har inget alls jag ska göra idag.. Så ska fortsätta ligga och slöa i soffan tills jag får besked om kvällen! :P
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3









 I think you can make me very very happy! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0