Söndag!? Måndag!?

Så var jag här igen :)
Veckorna springer förbi utan att jag egentligen hinner med denna s.k blogg :P
Jobbar mest tkr jag.. Och det går bra, som vanligt :)
Käkat julbord med jobbet har jag hunnit med också! Vilket var både trevligt och förbannat gott ;) haha.. Har ju aldrig ätit julbord "ute" elr vad man ska säga! Bara hemma liksom.. Elr nu ljög jag lite (a) Åkte ju kryssning med Cinderella för ngt år sen och käkade julbord! Men det kanske inte räknas!? Elr!?

Har väl inte hänt så mkt egentligen när jag tänker efter..
Snöhelvete har hittat till Ön, och det är fullt härute! Bakom huset äre nästan snö ända upp till fönsterkarmen :S Då äre en del! Och det värsta är ju när det blåser så skiten yr runt liksom.. HATAR SNÖ!!!!! Den kom på tok för tidigt iår.. Den hade kunnat vänta ngn vecka till ;) hehe..
Vart ute båda fredag och lördag denna veckan! Så det har vart en hård helg, så man är ju lite seg idag faktiskt :P Hade så jääkla kul igår asså! Men vafan, jag tkr jag jämnt skriver det när jag vart ute :P Är nog för att jag har så underbara vänner som gör mina utekvällar så förbannat roliga :) Älskar er <3
Hade en lite halvmysko bussresa hem lördagnatt med :P haha.. Träffade lilla Patrik på hållpatsen, så då gjorde vi ju sällskap på bussen :) Sen hoppade en kompis till han på, och jag är glad att jag faktiskt var ute den kvällen för annars hade jag inte träffat Mattias :) Riktigt trevlig och go pojk måste jag säga! Bio tyckte han på att vi kunde gå på också, och då säger man ju inte nej :P hehe.. Alltid skojj med bio! (y)
Så blir kanske ett besök till Biostaden i veckan.. Får se hur det blir med jobbet, om jag kan byta pass och lite så! Det är ju där skon klämmer va :/ Ännu en anledning till vrf jag ibland inte gillar mitt jobb.. Men dom pos sakerna väger över faktiskt :D Me lööv mitt jobb (y)
Men iaf! Bosse är ju upptagen med snökörning, så får väl ta det med Camilla antar jag! Elr aa, är kanske Daniel som mjölkar! Jag har ingen aning :P haha.. Sånt som märks :) Antingen blire tisdag elr onsdag tror jag.. Beror på passen som sagt!


Fast nu tror jag faktiskt att min säng ropar på mig och vill ha sällskap! Så börjar bli dags att dra sig dit nu.. Ska ju hinna med ngt annat än jobb imorrn liksom! Har tex fortfarande inte städat undan sen helgen (a) haha.. Så står lite disk i köket, och tomflaskor i vardagsrummet! Men det är klart på en halvtimme elr ngt.. Tidsoptimist!? Javisst ;) haha..
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3














 The way you make me feel! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0