Lördag!

Ledig nu i två helger, och det känns riktigt bra..
Har strulat till sig två dagar i rad på jobbet med, så denna helgen känns jävligt bra! Har nog aldrig vart såhär glad över en helg :P haha..

Har vart nere på Köpstaden och fixat till frillan och inhandlat lite saker idag.. Ikväll äre ju utgång på schemat! :D Så lite kläder och annat nödvändigt blev det.. Och frisyren var inte den bästa just nu, men nu är den på topp igen ;)
Som sagt så äre utgång ikväll! Sandra med Scotts äre som gäller :) Jag och Kerstin ska stå framför scen och dregla över snygg-Henke (a) hehe.. Kanske lite dans med, elr det lär det bli :P haha..
Förhoppningsvis blire väl lite förkrök inne i stan med! Eddie var gullig och handlade på bolaget åt mig med, eftersom jag inte hunnit det i veckan och det är stängt idag! Så det tackar vi så hjärtligt för :)

Träningen är igång fortfarande :) Känns bättre och bättre.. Var iväg och tränade fotboll i veckan med :D Vart för jädra gött! Men märks att man inte vart iväg där på ett tag, för bollen var inte riktigt min vän ;) haha.. Men det gick bättre och bättre :) Spelet satt någorlunda bra ändå, med tanke på uppehållet som blivit!
Men jag kämpar vidare på Malkars och hoppas på att det blir fotboll snart igen :)


Nu börjar det bli dags att ta tag i dagen och göra det som ska göras :)
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3










 The way you make me feel feels so good! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0