Torsdag!

Idag har jag vart leedig :) Men har jag vet hemma och tatt det lugnt!? Naaae :P hehe.. Har vart på Ööland av alla ställen ;) har vart på Ottenby och kollat in stället.. Kanske kan få ett jobb där :) Fast vet inte hur länge elr ngt :P

Har tre jobb på ggn nu! Först inga, sen helt plötsligt så har man tre jobb på halsen ;) hehe..
Odensviholm ligger högt upp på listan, dels för att jag vart där på praktik och trivdes asbra :) och dels för att dom är med i ett utvecklingsprojekt åt DeLaval.. Hade vart lite spännande att vara med på faktiskt :) Men minus är att det är vääldigt långt, och jag venne hur länge jag kan få var kvar där.. Först och främst till september, men möjlighet till längre! Där finns det ju dessutom en liten lägenhet som jag kanske kan få hyra under tiden.. Den ligger jättenära gården, så det är jättebra :)
Ottenby verkar jättebra :) Det är närmre och verkar vara bra arbetstider och allt.. Men där vet jag inte hlr hur det blir efter sommaren! Elr med boende för den delen..
Sista jobbet är uppe i Virserum! Det är på två gårdar, så det är 50% på varje gård.. Men det tvekar jag en del på! Mkt pga av att det är två gårdar, och att det är långt!

Jag har en del att tänka på nu mina vänner! Sa till Odensviholm och Virserum att jag skulle höra av mig i slutet på veckan, och det är det ju typ nu så :P Det är snabba ryck som gäller :P Men som det ser ut kmr det stå mellan Ottenby och Odensviholm! Har ni något att säga om detta får ni gärna göra det :P Jag har det inte lätt med detta och sista rycket i skolan asså :/ Uscha!

Och ingen träning blev det ikväll hlr, så blir nog en löprunda rätt snart! Rensa tankarna lite och så :) Kan behövas just nu.. Får se hur det blir :)
Men  vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3









Why can't you see, you belong with me! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0