Tisdag!

Ångeeesst! :/
Jag vet inte hur jag ska göra.. Odensviholm eller inte Odensviholm!?
Där vet jag ju dock inte hur länge jag kmr få vara kvar.. Men minst till sept iaf! Men sen då!? Om jag får ngt på Ottenby så är det ju bara i sommar, och då har jag ju ändå skolan i höst och tre år framåt..
Hur ska jag göra!? Det är ändå 20 (!?) mil upp :S Det är en bit.. Det är ungefärs 2,5 timmes bilfärd!! Hur ska detta gå ihop.. Ngn som har några tips!? Kom gärna med dom isf!
Allt har ju vart klart framtills igår :P Jag skulle hitta ngt jobb i sommar, och sen läsa högskola till hösten.. Men så ringer Odensviholm och stör alla mina planer :P Visst jag klagar inte, men iaf! Villebråd.nu ;) Mamma ch pappa säger Odensviholm, eftersom jag kan få förlängt där.. Jag, däremot, är kluven! Gaah! Jag får paniik här :P Uscha! Men ska nog komma på ngn bra lösning på detta med ska ni se :)

Har precis gjort muntligt omprov i biologi, gick perfa :) Tappade vissa ord, men hittade dom igen :P Funderar på att traska hem och sova en stund till ;) Hehe.. hade vart ganska naijs! Är sjukt trött.. Känns som man skulle behöva en dag och sova ut på! Får väl kanske bli på torsdag som det ser ut.. Elr kan inte sova alltför länge, för ska ju till Ottenby då med! Men men, allt löser sig på ngt sätt så! :)

Och om 10 dagar åker jag och Jessica till ön! :D Vi ska hälsa på hos Kerstin över en helg :) Åker på fredag eftermiddag, eftersom att slynan jobbar ;) hehe.. Sen kmr vi hem på söndagkväll! Kmr bli så satans naaaijs <3 Vi tre kan verkligen roa oss på hög nivå ;) hehe.. Blir lite grillning, och en hel del alkohol ska ni se :P hehe.. Kmr sääkert snakka en massa skit och gamla minnen, som vanligt när vi tre träffas! Men det är det som är så häärligt med dom två tjejorna! :)

Denna veckan ska väl även min"framtid" bestämmas.. Elr hur man ska säga! Jessica och Kerstin, ni vet vad som kmr hända, men det är bara ni med :) Elr aa, personen i fråga också! Ni som känner mig vet definitivt vem jag pratar om dessutom (a) hehe..
Behöver jag säga mer än att
I'm head over heels for you :)

Nehee, ska väl påbörja min promenad hemåt tror jag.. Så man kmr hem ngn ggn idag ;)
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3









 Magen, hjärnan och hjärtat säger samma sak!   Jag är lycklig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0