Söndag!

En helt vanlig söndag i min mening! Men är ju trots allt Mors dag :) Så grattis till min syster och mamma idag!

Gårkvällen var helt sjukt kul! Började med att vi åkte båt ut till Grimskär
(!?) och grillade och så :) Blev lite alkohol därute med.. Sen åkte vi tillbaka till land, och det började gå utför för mig (a) hehe.. Kerstin hade med sig min sprit-flaska! Så den tog väl slut med :P hehe.. Vi drog oss bort till Franska vägen med, och kollade racet :) Träffade på Peter, Elli, Molly och Simon! Trevligt trevligt :) Fick för oss att vi skulle spela fotboll, så vi åkte bort till Funkabo och lirad lite.. Jag fick gräsfläckar på mina byxor xD Det var faktiskt halt i gräset ;) hehe..
Vid elva tiden elr ngt drog folket hem, men för mig var ju kvällen bara barnet ;) haha.. Så jag drog bort till Kenny på förfest :P Sen blev det KM och O'learys resten av kvällen :)
Jag och Simon tog bussen ihop hem till Nybro! Träffade på Lotta med ;) hehe.. Alltid lika
*host*trevligt*host*  haha.. Och när jag kom hem hamnade jag visst hos Rickard en stund :P elr aa, typ 1,5 timme (a) hehe..

Idag mår jag som jag förtjänar, helt klart! :P Har ju iofs bara mig själv att skylla.. Men jag skulle helt klart kunna göra om kvällen asså!
Dagen består av en massa funderande för min skull.. Har så svårt att bestämma mig :/ Båda ställena är såå lockande, men jag kan ju bara välja ett liksom.. Ska ju som sagt försöka ge besked imorrn hur jag ska göra! Men som det ser ut just nu, så lutar det mest åt Ottenby faktiskt :) Men vi får se!


Nehee, ska försöka göra lite nytta tror jag..
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3








 Why can't you see, you belong with me! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0