Måndag!

Vad ska jag säga!? Mer än att hela helgen vart fucking aaawesome :D Fast det hade nog vart bättre om Kerstin den lilla slynan hade vart med ;) hehe..
Jag hade svinkul :) Och hade natten bara varat några timmar till så hade det vart ännu bättre! Asså seriöst, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva! Är helt upprymd typ :P Jag vet inte ens om rätt person kmr läsa detta, men det lär väl märkas :)

Men iaf! Vi kan väl försöka sammanfatta helgen lite iaf :)
Fredagen började med skola till tolv tiden! Sen blev jag super stressad när jag kom hem :P Men det enda jag behövde fixa var mat, packa och duscha och det :) vid kvart över fyra var allt klart, och jag hann tom sätta på mig lösnaglar!
Björn och Jessica hämtade mig typ fem, så var uppe hos Jonas vid sextiden elr ngt.. Det var det vanliga med mat och alkohol innan vi spelade lite brännboll :P haha.. Och det gick ju som det gick! Sen vare inga mer påhitt den kvällen :)
Visst, ingen fest utan missöden! Men det skiter jag i, och förtränger för jag vill minnas allt det bra som hände :) Och det gör jag! Svårsmält är det också :)

Dan efter var såklart ingen spec pigg :P Dom flesta gick runt och såg ut som zombies :) hehe.. Men efter ett tlfn-samtal så kom pizzabudet Niclas :P och den maten var efterlängtad.. Blev iofs ingen pizza, utan gyrostallrik :) Men det var gutt det med..
Jag och Annika spenderade typ en timme nästan ute på Jonas balkong :P Satt och snakkade skit! Alltid lika trevligt.. När vi kom in igen så var det Toy story på teven, men jag la mig på golvet istället :P Det var ganska bekvämt faktiskt! Men när den var slut så gick bilen tillbaka hem till Nybro :)
Bestämde mig för att dra iväg till min morbrors 60 års kalas, så var där typ ngn timme! Det var skitdrygt :P haha.. Men god tårta :P När jag kom hem därifrån var det bara att sätta sig på cykeln för att inhandla cola och chips :P Det är ju välbehöveligt dan efter! Sen satte jag igång Den gröna milen och somnade :P haha..

Igår gjorde jag verkligen inte ett sket :P Men ganska gutt.. Simon kom och hämtade mig för en promenad på kvällen, det var allt :) Men idag är det hans fel att jag har feta blåsor på mina lilltår :P Den ena värsta feta blodblåsan! Så tack så mkt Simon, du tyckte jag kunde behöva det elr ;) hehe..


Denna helgen har vart den bästa pålänge! :) Och jag hoppas att det kmr fler sånna! Men som sagt, jag vet verkligen inte vad jag ska säga! Är för glad och upprymd för att komma på några ord :) Men jag hoppas och tror att du vet jag tkr och känner!


Tror det är dags att ta tag i pluggandet, så det händer ngt innan träningen :P Mat måste jag ha med, får väl laga mig ngt lite kvickt!
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3









 I think i'm falling in love! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0