Fredag!

Fredag igen, men vad gör man!? Joo, sitter hemma i soffan :) Ganska gutt det med.. Blir nog lugnt öht i helgen! Inget direkt inplanerat, förutom match på söndag och pizza med mamma imorrn :P hehe.. Kanske blir en sväng till Borgholm imorrn kväll, på cruisingen :) Beror väl lite på..

Idag har jag iaf vart duktig.. Trots att jag var trött som ett svin efter nattens helvetes väder, så drog jag mig upp ur sängen och cyklade till skolan :) Hade en lyckad friidrottslektion, och cyklade hem igen.. Slängde mig i duschen när jag kom hem, och tänkte utsätta min kropp för lite solljus! Men då började det självklart regna igen :/ Så stannade inne hela dan istället..
Nu ikväll har jag vart inne i Kalmar och spelat Lasergame med min systers kompisar, och hon såklart :P hehe.. Känns som att det blir lite träningsvärk imorrn (a) stretchade inte efter idrotten, så känner mig lite stel nu :P Men men, bara mit eget fel.. Kmr bli gutt och spela match med träningsvärk på söndag ;) hehe..

Ringde lite samtal ang eventuella jobb idag med :) Fick ett pos besked iaf! Sen kanske jag ska på studiebesök på ett ställe i veckan! Känns bra :) Hoppas det löser sig bara.. Vill inte gå sysslolös i sommar! Men jag hlr tummarna :)
Vet inte hur mkt jobb jag sökt, men fått nej ifrån! Börjar tappa lusten till det där nu.. Men men, bara att hålla i och fortsätta söka! Så just nu ser det ut som det blir högskola till hösten.. Men får jag ett jobb, så tar jag ju självklart det istället :P Men men, som sagt! Får hoppas på ett jobb.. Elr ngt (a) hehe..


Inte ett jättekul inlägg kanske, men ville väl mest skriva av mig lite :P hehe.. Blir sängen när jag sett klart på Jerry Maguire tror jag! Känns så.. Sov typ 6 timmar elr ngt inatt, och för mig är det lite! Men har ju ingen tid att passa imorrn direkt så :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)








Kyss och smek! <3












 Hjärtat och magen säger samma sak!  Jag är lycklig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0