Fredag!

Och så var dom bara två.. Har minskat ner jobben till två nu iaf! Tackar nej till Virserum, så nu återstår den svååra frågan.. Odensviholm elr Ottenby!? :/ Jag vet ju inte hur länge jag kan vara på ngt av dom.. Så det ställer till en del faktiskt! Och båda är ju lika lockande också.. Samtidigt som Ottenby kanske lockar lite extra pga av alla mina underbara vänner som bor härnere :) Flyttar jag upp till Odensviholm blir det ju liksom 20 mil innan man kmr hem igen.. Är ju inget man åker för en kväll kanske :P hehe..
Är lite jobbiga arbetstider på Odensviholm också.. Jag skulle jobba mellan 14-23 isf :S Fast det är ju en vanesak det med!
Asså jag blir inte klok på detta.. Hur fan ska man göra egentligen!? :( Hjälp mig här!! :P haha..
Tänkte ge besked på måndag elr ngt.. Så kmr ha en del i huvudet i helgen om man säger så :/

Längtar tills imorrn! Kmr bli så naaijs :) Men nästa helg, då jääävlar :D Faan så skojj vi ska ha!
Nästa vecka kmr gå så jäävla långsamt :P haha.. Bara för att man längtar efter ngt! Men men, sånt man får ta :)


Om man skulle ta och göra ngn nytta kanske.. Men vad!? Orkar inte så mkt kan jag lova er :P haha..
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3









Can't you see, you belong with me! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0