Fredag!

En lättnad finns i min kropp just nu! Jag har en lektion kvar på komvux :) Och det är idrott! Men där skulle vi bara ha kul idag typ.. Blir nog antingen kubb elr brännboll :)
Och jag har klarat G i mina kurser :) Känns såå skönt.. Hon vill iofs ha in så många labbrapporter som möjligt innan måndag, men jag får se om jag orkar skriva hela rapporter (a) kanske skickar in halvfärdiga och säger att jag inte hann klart ;) hehe.. Har ju lite för mig i helgen :P

På lördag ska jag kanske in med Kerstin till Media markt :) Titanix och Rebound :D <3 Får ju inte missas.. Sen på kvällen nalkas det grillning och förmodligen lite alkohol :) Kmr bli häärligt! Söndag blir det kanske en lätt löprunda igen! :) Får se hur det blir med det, eftersom det är match på måndag!

Startade en ny blogg igår med :)
http://idarvidsson.blogg.se/traning
Ska ha en träningsblogg tänkte jag! Kul att testa ngt nytt.. Så glöm inte att gå in och kika där ibland :)


Nehee, måste ha ngt i magen känner jag! Blir nog en baguette på statoil elr ngt ;) hehe..
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3








Can't you see, you belong with me! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0