Fredag!

                                                      

Fucking naijs väder det har vart idag elr! 19 grader i skuggan har vi haft idag :) Vi kunde sitta UTE och äta på balkongen utan jacka.. Fett naijs asså! Det är fortfarande mars och vi sitter ute och äter! Och det bästa är att det är inte ens kallt ute än :) Väldans bra start på helgen måste jag säga..

Vi har vart och fixat klart allt inför familjens resa, och min ensamma vecka :) Köpt en massa mat och sånt nödvändigt! Och lite alkohol tills imorrn såklart ;) Så nu är allt fix, så helgen och veckan kan börja!
Jag är så pepp på både match och Sandra så det finns inte! Hlr på att krypa ur skinnet :P haha.. Det enda negativa med imorrn är att vi spelar på grus :/ Nu när det vart så fint väder är man ju inte sugen på grus precis, men wtf! Bara att gilla läget och kämpa på.. Vi kmr ge Mönsterås så mkt pisk så det finns inte :P haha.. Och fira med Rosenström på kvällen :) Åh, vilken toppenhelg detta kmr bli! Jag är så lycklig :D

Och imorrn kmr Kerstin hit till värmen på fastlandet! Jag kan knappt vänta :) <3 Som sagt, fan vad lycklig jag är just nu! Livet leker helt enkelt :) Denna helgen kmr bli så fucking underbar! Tom den bästa helgen på länge! Och det säger ganska mkt ;) hehe..

Men nu ska jag sitta och njuta av min lycka och resten av dagen! Kolla på finalen av Let's dance ikväll med :) Hoppas på att Mattias tar hem det! Men det är en lika jämn final som förra året :P hehe.. Så spelar ingen roll vem som vinner..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3













Fucking happy! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0