Tisdag!

Sitter här en tråkig tisdag em som vanligt.. Snart är det dock dags för träning :) Har fortfarande ont på utsidn av låret sen matchen igår.. Vettifan vad jag gjort, men ont har jag :P

Har inte uträttat så mkt idag! Fyyy på mig :/ Inte bra detta.. Men hoppas på att det blir bättre imorrn :) Imorrn är det sista dan jag har på mig.. Sen är det försent :S Så imorrn får jag ta mig i kragen igen!
Har inte så mkt att säga idag känner jag :P Men å andra sidan har det ju inte hänt så mkt hlr..

Jag vet fortfarande vad jag vill.. Men jag vill ha bekräftelse på att det jag känner är på riktigt! Så snälla, ge mig den chansen är du snäll! :)


Nu tkr jag pappa kan komma hem så vi kan äta innan jag ska iväg och träna :) Så ikväll blire ett träningsinlägg också!
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3







 Why cant't you see, you belong with me! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0