Onsdag!

Idag har jag vart riktigt duktig känner jag :)
Jag har:
1. Vart på banken och tatt ut massa pengar :/
2. Köpt present till Petra som fyller 15 :) En leksaksmoped blev det ;) haha.. Var tydligen ganska uppskattat :P
3. Vart på körskolan och pratat med Marita och betalat henne.. Även bokat en lektion :)
Och slutligen 4. Varit på Petras sommarkonsert i OG-hallen :P Skulle vart utomhus, men det vart ju risk för regn så det blidde där.. Det är ju sjukt så duktigt dom är! Nästan så man blir sotis ;) hehe..

Ang. körkortet :)
Om allt går enligt planerna nu, så kanske jag kan få det i juli :) Om teorin funkar och så..
Lektionen jag bokat är en utbildningskoll typ.. Hon ska se om jag kan allt tillräckligt bra för uppkörning! Går den bra så slipper jag körningen ett tag iaf.. Så återigen, bara teorin nu :P hehe.. Har vart det ett tag nu (a)

Och får jag inte tag i Odensviholm imorrn så skiter jag nog i det.. Jag orkar inte jaga dom hur länge som helst! Men frågan är bara vad man ska göra då.. Har ju inget annat!
Idag fick jag dessutom lust att åka iväg till Holland och jobba :) Jag och Jessica kanske åker ner till gården vi hade praktik på när vi var där med skolan! Hade vart skojj.. Fast iofs, det underlättar kanske om man har körkort (a) så det lär väl kanske bli till hösten vi åker isf.. Om vi gör det öht ;) Sånt som märks..

Matchen ikväll blev inställd med :/ Och ingen träning imorrn.. Så det blir att ta en runda i skogen istället! Kanske får med Petra med ;) Och så blire match på söndag istället.. Men då är det mot Nöbbele :P Madesjö-matchen kmr få ett nytt datum! Jag som var så pepp på denna matchen :P Så blir den inställd.. Aja, inget att göra åt nu ändå!


Om man kanske skulle ta och göra lite teori nu då, så man blir klar ngn ggn (a)
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3









 Can't you see, you belong with me! <3 


Kommentarer
Postat av: Thess

Hoppas du får ditt körkort i juli, det är en så häftig känsla när man väl har det och man får den där lappen i handen :D

2010-06-09 @ 22:38:30
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0