Måndag!

Måndag ännu en ggn!
Dock lite ångestfyllt för min del..

Helgen har iaf vart kalas :D
Började i fredags när jag och Jessica åkte över till Ön och Alby.. Vi handlade lite sen gjorde vi iordning i huset där vi bodde :) Hälsade på Kerstins suppersöta kisse-bebosar med! Hade ju gärna tatt med en hem kan jag ju lova ;)
Lördagen bestod av solande och grillande på kvällen! :) Blev ju en del alkohol med.. Helt sjukt vad jag inte tålde mkt denna helgen dessutom, inte riktigt vad jag räknat med! Men men, ngn ggn är man sån med ;)
Igår gjorde vi ju inte så mkt.. Fikade lite och packa ihop våra grejjer innan det var dags för hemfärd..
Vi åkte förbi Stenåsa badet, där Kerstin haft praktik nu ett tag :) Verkade trevligt.. Åkte även förbi Risinge och kollade in stället! Rätt stort om man säger så :P
När jag kom hem satte jag mig ganska omgående vid datorn (a) hehe.. Snakkade med Simon och bestämde att jag skulle åka dit en stund.. Så Simon hämtade mig lite innan nio, sen kom jag inte hem förrns typ tolv :P
Men det var trevligt :) Vi kollade på Da Vinci koden! Rätt skum film :P Men den var bra! Lite väl mkt tänkande för att se dagen efter kanske, men vafan ;) hehe.. Som sagt, en trevlig kväll!

Idag händer inte så mkt.. Har suttit och grejat med mina mejl och sökta jobb! Så dom är inskickade nu, lite sent :S Har mejlat körskolan med.. Så lite gjort har man ju fått iaf :)
Träning snart med.. Känns inte jättelockande, men man måste ju få bort lite av dököttet ;) hehe.. Känna hur kroppen känns efter helgen :P Se om den protesterar ngt..
Match på onsdag mot Madesjö sen med :) Ska bli naijs.. Det blir helt klart no mercy på den matchen ;) hehe.. Gamla laget ju! Fast det är inte jääättemånga som är kvar sen "min tid" så att säga :P Men dom såg ut att vara ganska jämna med oss.. Om vi bara skärper till oss vill säga :P Förhoppningsvis ska vi väl kunna peta in ngt mål iaf ;)


Men nu känns det som att jag skulle behöva ngt i magen faktiskt.. Sen måste jag komma på vad jag vill göra med mitt liv :/ För det vet jag inte riktigt än faktiskt..
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3






 Can't you see, you belong with me! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0