Söndag!

Det är snart en månad sen jag skrev sist ju :S Ooops! (a)

Har väl dock inte hänt så spec mkt under den tiden.. Har börjat "jobba" :) Snickrar och har mig om dagarna! :P Elr aa, gjorde det i fyra dgr, sen blev jag ledig i två veckor ;) hehe.. Lite lagom tkr jag!
Det är en grupp med ungdomar som hlr på att göra en vandringsled utanför Nybro.. Och verkstaden ligger härinne i "stan" :P Så där gör dom typ bänkar och hyddor och lite sånt, som sedan körs ut dit :) Det är även några som har röjt och så därute! Så det är jättefint :)
Spenderade tre av mina fyra arbetsdagar ute i skogen vid en hydda :P Rätt gött! Fin utsikt hade man med..

Var på Lundegård över en natt med! Det var skitkul :D Och Andreas var lika snygg som alltid ;) hehe.. Fick han på kort med med två ggr, och han och Emelie en ggn! Sen en massa på scen förstås :P Jag och Emelie var dessutom inne i bussen! :D Haha..
Träffade på några trevliga människor vid namn: Emelie
(nämnd ovan), Johan/Tjohan, Christian och Martin :) Var grannarna på campingen! Kmr från Falköping och var typ bönner :P hehe.. Lite skojj!
Och så mkt som jag dansade denna kväll har jag aldrig dansat på Lundegård innan :P Riktigt kul var det! Hade gärna åkt dit fler kvällar, men nae ;) hehe..

Fick trevligt besök en kväll med! :) Vet ju dock inte vad jag vill på den fronten längre.. Börjar bli osäker! Trots att jag vet vad jag känner, så vet jag inte riktigt vad jag vill :/ Riktigt jobbigt är det.. Får väl se om man kan få ngt sorts svar på det i veckan :)

Förra veckan var vi på Harrys då Rosenström spelade! :D Han var lika jävla awesome som vanligt :P hehe.. Dock vart det ju lite missöden som vi kunde klarat oss utan (a) hehe.. Men det som händer på Harrys, stannar på Harrys! Så glööööm att ni får veta xD haha.. Men det kmr iaf inte hända igen!

Senaste händelsen är väl träningslägret i Kolboda :P Har skrivit lite om det i min träningsblogg.. Men hela helgen regnade bort :( Så spec mkt träning blev det ju inte.. Men som Karin sa:
Det är tur att vi är ett sånt härligt gäng som har kul i vått och torrt ;) hehe.. Och det är fan sant :P Hade riktigt jäkla skitkul hela helgen :D Hade lätt kunna göra om att! Men isf utan regn tack :) Ser ut som att det blir en heldag med träning i Kolboda rätt snart, så vi missade mkt av träningen i helgen.. Det kan bli bra tror jag :)
Nu får vi se hur det blir med träningar i veckan.. Kan vara för blött på plan, så vi inte får beträda! Dessutom är det Trekanten cup nästa helg, så planerna måste ju vara i ganska gott skick.. För dom kmr ju slitas en del under dom två dagarna.. Då ska jag dessutom döma igen :P Ska bli intressant att se hur det kmr gå! Har inte dömt sen.. alldeles för länge sen ;) hehe.. men det ska nog funka bra!
Ska läsa på reglerna lite tänkte jag mig :P hehe.. Så man kmr ihåg lite vad som gäller..


Halmstad elr inte Halmstad!?! Det är frågan..



Med ett löfte om att försöka bättra mig, säger jag ju tack för mig för denna ggn! :P Förhoppningsvis ska det inte dröja alldeles för länge tills nästa ggn!
Men vi hööres hörrni! :)








Kyss och smek! <3











 This is why i'm torn! </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0