Tisdag!

Hopp! Två första dagarna avklarade i skolan.. Iofs har dom inte vart jobbiga, då det bara har vart info typ :P hehe.. Imorrn är jag leedig :) Och på torsdag är första dagen med lektioner.. Men det ska nog gå bra hoppas jag!

Har vart inne och fyllt i min tatuering också! Tror att han kan ha gjort ngt med min axel, för den gör ont :S Men men, det sved mer idag iaf :P hehe.. Elr jag tror det iaf, kmr inte riktigt ihåg hur ont det gjorde sist! Men nu är den helt fix, så nu är det bara att spara in pengar till nästa ;) haha.. För jag är jättesugen nu! Blir House of pain då med skulle jag tro.. Tkr dom är bra!

Träning imorrn med, får se hur det kmr gå! Tror jag trivs mer på konstgräset vi har på måndagar.. Har gått bättre dom två träningarna, men bara att göra det bästa av situationen.. Om jag fattat saken rätt så ska vi lämna hallen i februari och gå på och börja träna ute! Tkr det känns lite kallt :P men vafan, man är väl viking ;) hehe.. Ska dela med herrarna på lördagar tror jag (a) hehe..

Ska nog slänga ngt i magen och sen sova! Måste vända tillbaka dygnet nu :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3












Du tar mer och mer av mitt hjärta! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0