Fredag!

Tjohoo!
Idag har jag som vanligt inte gjort ett piss! :/ Skulle gjort teori och fört över pengar till körskolan, men inte blev det ngt av det inte.. Vad ska jag vara så jäädra lat för!? :S

Imorrn är det iaf utgång som gäller :D Bowling och grejjer på Harrys! Hoppas på en mkt trevlig kväll.. Och får hoppas att det inte blir alltför hårt ;) haha..
På söndag är det biodags :D Och jag är mkt glaad! :P hehe.. men jag kmr inte skriva vrf ;) hehe.. Det får ni kanske reda på efter bion på söndag ;) men bara Kaanske :P

Var på Lindex igår och köpte mig en ny outfit tills imorrn :)




Nehee, blir nog kanske att kolla en film elr ngt innan sängen kallar! Ska peppa tills imorrn med ;) hehe..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3












Börjar nog bli lite mer säker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0