Allt är åt helvete!

Jag som trodde att 2010 skulle bli bra, men med denna starten så vettifan asså! :S
Av domma tre dagarna som gått så har en halv vart bra! Elr typ max 6 timmar..
Hemma får man ju ingen uppskattning för fem öre, bara en jävla massa tjat och gnat hela tiden! Är det så konstigt att man vill flytta härifrån då elr!? Ingen som har ett boende och jobb till mig!? Är mer sugen på detta än ngnsin nu kan jag säga.. Men det kmr väl aldrig häda det hlr! Jag är dömd att leva olycklig :(
Och planerna för trettonhelgen går väl i stöpet också kan jag tänka mig! Det skulle ju inte förvåna mig ett enda jävla dugg! :/ Men får hoppas det löser sig på ngt sätt..

Men iaf!
Nyåret firades uppe hos Jonas i Gelebo :) Hade en mkt trevlig kväll, men trevligt folk, god mat och god dricka! Hade nog inte kunna fira det på ett bättre sätt! Och det slutade väl ganska bra också (a) men den lilla hemligheten hlr jag för mig själv :P hehe..
Pratade med en mkt trevlig pojk också! :) Det samtalet gjorde mig glad, det kan jag lova er!
Dan efter så kom vi hemåt vid sisådär halv sjutiden! :) Då hade dagen bestått av tv och bakfyllemat ;) hehe.. Var sjukt seg hela den dan kan jag lova er!

Igår var jag fortfarande seg! Men framåt eftermiddagen så märkte jag att jag blidde lite sugen på en utgång, lite sådär halvspontant :P Så jag fick med mig Henke, Märtha och Elinau ut! :) Sen kom även Jonas efter en stund.. Satt och pratade hela kvällen inne på O'learys! Det var väldigt trevligt.. Sen kom Eddie in en stund innan det stängde!
Jag hade en mkt trevlig kväll, som behövdes! Och den slutade på ett ganska så perfekt sätt tkr jag (a) men det ska vi inte prata högt om här..

Idag vaknade jag med lite smått huvudvärk (a) hehe.. Och axeln som fortfarande gör on! Jag vettifan vad jag gjort hlr, men det går nog över snart :P Får hoppas att fortsättningen på året blir mkt bättre och att jag lyckas med det jag sagt jag ska göra..

Nu ska jag hitta på ngt annat att göra! Typ gå och dö elr ngt :S
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3










Ska känslorna spela mig ett spratt ännu en gång!? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0