Torsdag!

Skola idag igen!
Ledigt i en timme nu lite drygt, sen är det en timme biologi innan jag slutar :P

Igår var jag och klippte bort min kalufs :P Blev rätt najs resultat.. Kmr väl upp en bild här imorrn elr ngt kan jag tro! Busfrisyr är det nu, sen kan ni få tänka själva ;) hehe..

Idag på kemilektionen fick jag ett mkt glädjande samtal! Ska åka och kolla in ett jobb förmodligen nästa vecka! :) Får hoppas på att jag får det.. Visst jag bli ölänning isf, men det får man ta ;) hehe.. Kan va trevligt och testa på det med..
Och jag kom på nu att jag måste ringa ner till gården i Torsås med för att se hur det blev med det! Har inte fått tag i han innan så jag trakkar han lite ;) hehe.. Elr kanske inte riktigt, men iaf :P Men men, hoppas som sagt det går vägen på Öland :) Fast visst, Påboda var inte så dumt det hlr! Rätt nytt stall, och ett helt okej mjölksystem också.. Fast just nu tar jag vad som, så mig spelar ingen roll ;) hehe..

Ikväll är det träning :D Inte utomhus, vilket är synd.. Men vi ska tydligen ha fys med herrlaget xD haha.. Hur nu det kmr gå! Aja, bara att bita ihop och jobba på! Synd att kondisen inte är vad den varit (a) Kan ju hoppas den kmr tillbaka snart, och att jag får upp lite styrka i låren så jag slipper ha ont i mina knän! :/ Ryggen vet jag inte hur jag ska lyckas träna upp, får väl leta efter tips på intranätet elr ngt.. Kan ju alltid hitta ngt.. Om inte annat så ska man ju börja på gym snart med! Kanske hjälper lite :)
Men iaf, träning med herrarna ska bli intressant ;) hehe.. Får som sagt se hur det går bara :P


Nehee, nu ska jag nog vara lite duktig och ringa Påboda innan jag glömmer det :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3









I think I got a thing for you! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0