Söndag!

Shit, över en vecka sen jag skrev :P Vad har hänt!? Joo, tänkte sammanfatta..

Fredag:
Skola, dissektion på bläckfisk och idrott.. Träffade Tobbe en stund! Eddie fyllde år med :) så grattis än en gång till han! Jag var inne i Kalmar hos Jonas och käkade tacos och kollade massa tv :) Sjukt trevlig kväll.. Sen var den dagen slut :P

Lördag:
Kerstin åkte iväg till Gran canaria, och jag tkr hon kan åka hem nu.. Vi var hemma hos Eddie på lite förfest inann vi åkte in till Sandra :) Fick en kram av Andreas, sångaren i Sannex.. Han är inte ett dugg ful han ;) hehe.. Sov jäävligt gott den natten :P

Söndag:
Var lite jobbig dag.. Lite bakfylla och så :P hehe.. Inget inplanerat på dan hlr, så det var jädrigt gutt! :)

Måndag:
Skola igen då! Bara en lektion :P sen hem, byta om och käka.. Sen bar det av til Trekanten för att träna :) Sen hem och sova!

Tisdag:
Hade bara matte som vanligt.. Sen när jag kom hem så åkte jag, mamma och Petra till Hörninge för att kolla ett jobb :) Verkade väldigt bra.. Men har inte för höga förhoppningar, för då blir jag inte så deprimerad sen ;) hehe.. Tränade första ggn utomhus på kvällen sen :) Jävligt gutt att komma ut!
Jens och Gutta fyllde år :)

Onsdag:
Var ledig.. Skrev klart min labbrapport :) i lite sista minuten nästan.. Skulle tränat med glasriket på kvällen! Spinning och löpning.. Men var så jääävla trött så jag orkade ingenting! Amanda fyllde 20 :D

Torsdag:
Började dagen med ett matteprov, som gick käpprätt åt helvete rent ut sagt! Sen hade jag biologi.. Gjorde en labb, så nu är det en ny rapport som ska skrivas och lämnas in på torsdag :S Måste bli klar med den på typ tisdag elr onsdag så pappa kan skriva ut den.. Våran skrivare funkar ju inte :/ Träning på kvällen igen :) Måste bara upprepa hur jävla skönt det är att komma ut och springa på grus :)

Fredag:
Ovanligt lugn fredag.. Hade fotboll i skolan :P hehe.. Sen gjorde inte jag så mkt mer sen.. Blev lagom sen kväll!

Lördag:
Var domarflicka på dansklubbens DM! Gick rätt så bra för klubben faktiskt :) hade 3 elr 4 pallplatser! Och tyvärr så lyckades inte Petra och Jacob försvara sitt guld från förra året.. Venne om dom har chans att ta igen det! Sånt som märks :) Emma och Tappe var kvar över natten, så jag fick agera barnvakt :P Jag och Tappe kollade på Pettson och Findus :) hehe..

Idag då:
Alla hjärtans dag! Fuck it säger jag bara.. Jag bojkottar denna dag totalt.. Ska nog aldrig "fira" detta ngn ggn! Låg i sängen till halv fyra, sen tänkte jag att mamma och pappa får dampet totalt om jag ligger när dom kmr hem.. Så jag drog mig upp mot min vilja! Sen har jag suttit här och inte gjort ett skit!

Imorrn är det skola och träning.. Två prov, på dom enda lektionerna jag har :P Kmr nog hem någorlunda tidigt så jag kanske hinner skriva lite rapport innan det blir dags för träning.. Blir styrka imorrn, och det ska bli jäädrigt gutt ;)

Och bara så ni vet! Så boka inget den 17 april! Då ska jag och Tina fira våra födelsedagar :) Jag fyller 20, och Tina 18.. Måste vi bara komma på en bra lokal :) Vi har några på tal, får se vilken det blir! Men som sagt, den 17 april är det PARTY :D hehe..


Nehee, kanske ska tänka på refrängen så man orkar med ngt imorrn :P hehe.. Blir lite plugg på morron innan skolan! Sen emellan lektionerna med..
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3









Du börjar ta en plats i mitt hjärta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0