Torsdag!

Imorrn är det julafton..
Och gissa vem som jobbar!! :/ Aja, lite extra klirr i kassan skadar aldrig ;)
Emma och Martin kmr och hämtar mig här hemma sen.. Och då bär det av till Nybro för att fira jul :D

Var i Färjestaden och handlade klappar med Mattias idag :) Så är helt klar med mina inköp nu! Känns bra.. Vill inte behöva handla julklappar på julafton! Känns lite desperat (a) hehe.. Så min kväll har bestått av inslagning av julklappar :)
Och det nötet kunde ju inte kläckt ur sig tidigare att jag skulle få en klapp av han :P Så nu får han inget av mig, och det känns elakt.. Men hans eget fel ;) hehe!


Dags att hoppa i säng tror jag.. Upp om ett par timmar för jobb! Om man tar sig dit (a) haha..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3








Varje gång jag ser dig slår mitt hjärta dubbla slag!  <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0