Söndag!

Hallå där kött och blåbär! :D

Är tillbaka hemma i kära Hässleby! Har spenderat helgen i Kalmar :) Elr aa, största delen iaf..
Igår träffade jag hela kära familjen i Kalmar! Blev en massa inhandlat på Ikea, och även en sväng in på City Gross för lite mat..
På kvällen var det ju utgång inplanerat, och även om det blev lite ändrade planer hade jag kul! :)
Skulle ju gått till Sandra med Kerstin <3 Men det slutade med att jag hamnade hos Mimmi ett tag innan vi släpade oss bort! En del dans med trevliga pojkar och lite dreglande över Andreas blev det :)
Slaggade hos Mimmi gjorde jag med.. Så idag har vi bara suttit i soffan och jäst som två dönickar :P hehe.. Men det är trevligt det med! Drog bort till Donken för att trycka i oss lite mat med lilla Kerstin :) Så jag fick min dos av lyckopiller från henne även denna helg! :D <3

Ikväll vet jag inte hur jag ska göra.. Är  riktigt sugen på att åka in till Kalmar en ggn till för att spendera kvällen i Spelefanten och kolla på bandy! Men är även riktigt lockande att åka ner till
F-staden och kolla på lite film med Mattias :) 
Har försökt komma fram till ett beslut genom att ställa för- och nackdelar mot varann, men det blev lika där :P Visst det kmr fler chanser på båda fronterna, men ändå! Fast det lutar nog mest åt F-staden tror jag (a)
Måste ju bestämma mig ganska snart då Peter förmodligen kör själv in till stan isf..
Och nu när jag sitter och skriver om det så har jag nog kmt fram till vad jag vill, och det blir faktiskt lite mys och film i F-staden :) Ser vi fram emot!


Ska se till att kanske få iordning lite innan man åker iväg då! :)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3









 The way you make me feel! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0