Onsdag!?

Hoppsan, hamnade visst här igen! :) Blir iofs aldrig för mkt bloggande elr!?
Julhelgen har gått över..

Fredagen börjades med jobb på morgonen.. Mkt snökottande bev det innan vi kom fram med mjölktaxi och ensilagekärra! Fick hacka loss massa is framför dörren hemma med, annars hade jag inte kmt in :/ Emma och Martin kom och hämtade mig innan det bar va hem till Nybro där årets julfirande som vanligt skulle gå av stapeln :)
Fick lite nödvändiga saker: dammsugare, mikro
(:D), playboykudde, ljus & hållare, nagellack, dunsockar och sist men inte minst - Nybros brandmanna kalender :P Den kmr nog sitta fint på väggen i sovrummet (a) då får Mattias säga vad han vill ;) hehe..

Juldagen var vi först hemma hos moster Bibbi i Lindsdal :) Massa mat blev vi bjudna på! Så kvällens alkoholintag skedde ju knappast på tom mage :P
Spelade ngt spel också, men det är för krångligt att förklara så det skiter jag i :P Men kul var det iaf! :) Tkr om min släkt <3 Ibland är dom för härliga! (y)
Kvällen började iaf i en kö utanför Sandra med Mimmi och Malin! Men vi tröttnade efter ca 45min och gick tillbaka till Mimmi med tanken att vi går tillbaka sen.. Vid halv elva ungefär fick vi reda på att dörrarna till Sandra var stängda :S Så då började tankarna snurra hos oss tre flickor! Vi slutade till sist på The Rock.. Har aldrig tyckt om det stället, men det vart väl helt ok! :)
På bussen hem blidde jag bjuden på efterfest hos Jonathan :P Så gick dit en stund när vi kom till Nybro.. Elr trodde det skulle bli en stund, somnade visst där (a) haha..

Söndagen kom och jag skulle åka hem till Öland :) Kunde inte längta mer!
Så vi packade in alla mina saker i bilen och begav oss över.. Och när jag kom hem ville jag bara att klockan skulle gå så att Mattias kunde komma hit :)
För hela kvällen bestod av mys med honom, och så invigde vi min mikro med att göra popcorn ;) hehe..

Sen började jobbveckan igen! Men har hunnit med att träffa Mattias också :) Måndag, tisdag och idag har vi setts.. Blir inte förrns på fredag nu! För jag kmr fira in det nya året med honom, och det ser jag mkt framemot :) (y)
Tror dock det börjar bli dags att laga sig ngt att äta nu! Ska ju jobba i em igen! :) Blev dock ledig i helgen, skulle egentligen jobbat med slipper det! :) Tar nästa helg istället..
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3








Varje gång jag ser dig slår mitt hjärta dubbla slag!  M.T <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0