Fredag!

Även jag har fått helg nu.. Och det är jäkligt skönt faktiskt!
Var en jäkligt seg morgon! Jag gick typ i slow-motion kändes det som.. Tappade ett öronhänge i gropen, och en kviga smet ut från kvigavdelningen! Henne hämtade vi på foderbordet :P hehe.. Jag och Therese fick hjälpas åt med taxin, för det märktes inte att Bosse skottat där några timmar tidgare! Hatar denna jäkla snö :/

Sov i flera timmar efterjobbet idag! Var så sjuukt trött.. Men jag kände mig inte så trött iaf! Blev väckt av ett samtal från Peter.. Och då vare bara att dra sig upp och åka ner till F-staden och hämta pizza (y) Och än sålänge är jag frisk ;) haha.. Fick ta tag i lite disk efter det!
Och nu sitter jag här framför Idol i min ensamhet och mumsar chips och godis ;) Mumma!
Får se om man får ngt besök senare! Eddie pratade om att kanske komma över.. Men det nötet har ju slarvat bort sin bilnyckel xD haha.. Hur man nu lyckas med det :P

Imorrn äre Sandra som väntar.. Ovanligt!? Naae :P haha.. Sannex på scen med! Så då är det ju obligatorisk närvaro ;) hehe.. Ngn mer än jag som ska ut elr!? :P 
Ska träffa hela familjen Arvidsson inne i stan imorrn! Dvs mami, papi, Petra och Emma :D Härligt härligt.. Ska inköpa lite julpynt, och kanske lite klappar :)


Asså shiit! Jag är fortfarande trött känns det som.. Blir nog en tidig kväll ikväll! Men behövs det med ibland :)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3









 The way you make me feel! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0