Tisdag!

Nu händer det grejjer ska ni veta!
Jag ska flytta den veckan/helgen! Har fått en stuga inte alls långt från jobbet :D Så jag är nöjd iaf!
Så gäller att införskaffa cykel och en tv först och främst :)
Så nycklen hämtas i veckan, och om jag har tur så kanske jag och mamma kan börja på att fixa till därinne innan jag börjar jobba om dagarna :)

Detta ska bli sketkul rent ut sagt :D Äntligen har jag fått ngt eget som jag drömt om så länge! Och stugan är ju perfekt för mig med.. Nu är jag pepp!
Sängen och min stereo ska med till Öland iaf :) sen får vi se vad man köper för soffa och liknande! Och bara så ni vet så kmr jag ha inflyttningsfest när jag kmt iordning därinne! Så håll det öppet några helger framåt! Kanske tom blir förfest innan första Sandra :D Sånt som märks..


Men foten har inte blivit någe bättre.. Faktum är att den gör ondare idag! Kanske började jobba för tidigt!? Men nu behöver jag verkligen alla timmar jag kan få! :P Bara att bita ihop och hoppas på det bästa!
Men nästa helg äre jag som ska spela match! Det finns det inget som kan ändra på.. Det är ju returen mot Madesjö då :P Även om det var i den matchen jag skadade mig så biter jag ihop! Jag har ju mitt fotskydd ;) hehe..


Nu börjar det bli dags att göra sig iordning för jobb! Bla hämta mina arbetsbyxor som hänger på tork i lagårn (a) hehe.. Kom på det nu!
Nehee, korna mjölkar inte sig själva :P Så jag får väl ta Fina med mig ut i lagårn och fixa det om en liten stund! :)
Men vi hööres hörrni! :)








Kyss och smek! <3












 Jag är säker på vad jag vill! Är du!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0