Söndag!

Hoppsan säger jag bara :P
Fattar inte vrf jag inte ägnar mig åt bloggen längre :/ Får försöka bli bättre på den fronten.. Säger jag återigen ;) hehe..

Har iaf hunnit med att både vara sjuk och få jobb :D Jobbar numera i Jordtorp på Öland.. På en mjölkgård med runt 200 kor :) Passar mig som handen i handsken! Trivs riktigt jäkla bra måste jag säga :D Fast jag bara vart där en vecka.. Som det kändes i fredags så kanske jag kan börja jobba själv ganska snart! Vilket känns ganska bra :)
Bor gör jag på gården i en liten stuga :) Passar mig alldeles utmärkt, men jag vill ju hellre ha ngt eget liksom.. Stugan jag bor i nu känns ju inte riktigt som min egen, eftersom att den ligger på gården och ägs av chefen :P
Jobbet gör dock att jag inte kan träna lika ofta som innan, för jag slutar mjölka mellan sex och sju om dagarna! Så får se om Bosse går med på att jag tar åtminstone en morgon i veckan så jag kan träna :) Får se hur det blir med den saken..

Jag venne vad mer jag kan skriva :P Hoppas bara på att allt kmr lösa sig för mig nu! Att jag kanske äntligen kan få som jag vill och bli lite lycklig.. Glad det är jag ju, men det är i princip bara över jobbet! Känns inte som att jag har så mkt mer att vara glad över :/ Men som sagt, jag hoppas att det vänder nu! För jag har haft för mkt motgångar på kort tid..

Ska göra mitt bästa för att hålla bloggen vid liv, men förvänta er inte för mkt (a) haha..


Dags för sängen snart med! Ska bli gött, och imorrn åker jag till jobbet igen :D Can't wait!!
Men vi hööres hörrni! :)








Kyss och smek! <3










 Du finns i mina tankar och mina drömmar! Du finns med mig hela tiden! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0