Måndag!

Det är typ 6-8 veckor kvar av min termin på komvux, och hittills har jag stått ut med matte B.. Men inte längre :( Jag orkar inte med det längre, för jag hatar Kerstin och matten.. Jag vet inte om man kan sänka ett betyg på komvux, men jag vill inte ta chansen! Så imorrn ska jag hoppa av matten.. Då har jag iaf ett IG som jag kan söka högskola på ;) hehe.. Får hoppas det räcker :)
Idag har vart en såndär jobbig dag som måndagarna har vart ibland! Ångest elr ngt, jag venne.. Har haft biologi lab och kemi! Och nu är kemin jobbig med :S Förut har jag fattat någorlunda, men nu är jag typ nollställd :P Aja, bara att kämpa på den sista tiden och hoppas på det bästa..

Har sökt ett jobb till idag! :) Jag ska sluta säga vad jag söker för jobb, för annars kanske folk snor dom för mig ;) Och kanske får jobba torsdag och fredag, men tar inte ut för mkt i förskott :P lika bra.. får besked om det imorrn!

Träning tisdag, torsdag och söndag denna veckan :) ingen match förrns den 11 maj :( Får hoppas på att Trasan hittar några som vill spela en träningsmatch till! Kan vi behöva.. Känns som vi inte riktigt kmt in i spelet riktigt än! Men men, man får väl hoppas :)
Fick nya matchställ i helgen med :) så nu är vi helblå! Men bara det att nummrena är bara 1-16, så då kan jag inte ha 20.. Elr aa, har inte haft det ngn ggn tror jag :/ Skitsamma.. Får hitta ett nytt nr helt enkelt! Undra vad Asllani har :)
Det löser sig nog det med..


Nu ska jag dock sova, så jag är pigg imorrn! Ska väl plugga biologi antar jag :P för matte ska slippa i fortsättningen ;)
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3












Me like you a lot! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0