Torsdag!

Skitdag! Har legat i sängen hela dan och mått dåligt.. Inte kul alls! Vettifan vad det beror på hlr :/
Var ute på skolan igårkväll! Var ganska trevligt, men grillplatsen har tappat sin karaktär ;) nu har ju allt roligt folk slutat :P
När jag satt och väntade på att Peter skulle komma och hämta mig, så körde det förbi två brandbilar! En med blå-ljus och siren och en med bara blå-ljus.. Men venne vart dom tog vägen sen!
Missade bussen hem på kvällen så sovade hos Peter.. Sen tog jag bussen med han vid kvart i sex, och åkte med mamma hem efter att hon jobbat!

Blir en kort blogg, för det har inte hänt så spec mkt idag! :P
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3













Jag saknar dig! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0